AP-7. Pràctica de planificació.

PRÀCTICA DE PLANIFICACIÓ

A partir de les simulacions que se vos han assignat (a la pròpia sessió de classe) cal que planifiqueu una activitat que es durà a terme al vostre centre (a nivell d’equip docent amb la participació de les persones de la comunitat educativa que calgui) per tal d’assolir el que s’indica a la simulació.

1. Anàlisi de necessitats
(hi ha necessitats que fan necessària la intervenció, cal esbrinar-les mitjançant diverses metodologies, per a cada metodologia cal definir com a mínim un resultat)
Metodologies (1)
Resultats (simulau els resultats d’aplicar les metodologies)

Per esbrinar els problemes que puguin existir al centre hem passat diversos qüestionaris i entrevistes a diversos mestres i a la cap d’estudis

Després d’haver entrevistat a diversos mestres i a la cap d’estudis, tots coincidien en que el problema principal era la mala accessibilitat al gimnàs per la gent discapacitada. El centre compta amb un ascensor per gent discapacitada o amb algun impediment físic però no baix fins al gimnàs.

2. Diagnòstic (una frase que ens defineix el problema que tenim, és com el resum dels resultats de l’apartat anterior)

Hem observat que el centre té una serie de mancances, un dels problemes més importants amb els que ens vam topar va ser el fet de que l’ascensor no baixava al gimnàs, cosa que fa que els nens amb algun impediment físic no puguin baixar, i l’única solució sigui baixar als nens en braços.

3. Decisió (una frase que aclareix de forma concreta el que hem decidit fer)
Per pal·liar el problema d’accessibilitat al gimnàs  hem decidit instal·lar una màquina per baixar les cadires de rodes per les escales.

4. Programació




1. Objectius:  Solventar el problema d’accessibilitat.

2. Activitats:

  • Comparar diferents empreses que ofereixin el material que necessitam (màquines per baixar les cadires de rodes).
  • Elegir l’empresa que més s’adapti a les nostres necessitats i contactar amb ella.
  • Contractar l’empresa i que venguin a instal·lar la màquina.


3. Metodologia: Per la recerca de les empreses hem acudit a diferents pagines web i hem contactat amb elles mitjançant cridades telefòniques.



4. Recursos humans: Els tècnics que han instal·lat la màquina.


5. Recursos materials: Màquina per baixar les cadires de roda per les escales.


6. Temporització: 2 dies de recerca i un dia de muntatge.


7. Finançament: Hem demanat els doblers a la Conselleria i a causa que tenim una nena amb problemes, el procés de finançament ha estat més curt. El preu de la màquina oscil·la entre 2.000 i 4.000 euros.


8. Divulgació: Pàgina web del centre.


5. Execució (què hem de tenir en compte a l’hora de dur a terme l’acció que hem planificat: coordinació, seguiment, gestió d’imprevistos, etc.)


Hem de tenir en compte el pressupost que tenim a més de mirar diferents empreses perquè s’adaptin a les diferents necessitats del centre.
6. Avaluació (com ho avaluarem)
L’empresa donarà un marge de temps per probar el producte instal·lat i així comprobar si s’han pogut cobrir les necessitats que teníem anteriorment.





Comentaris

Entrades populars